۰
سکوتی که همچنان ادامه دارد:

فرار به جلوی پتروشیمی پردیس | عکس

میز نفت - درحالی‌که موضوع ارزان‌فروشی شرکت پتروشیمی پردیس، اعتراض سهامداران این شرکت را در پی داشته است، مدیرعامل این شرکت برای فرار از انتقادات به آمار روی آورده و گفته این شرکت صدرنشین شرکت‌های پتروشیمی در بورس است! گویا آقای مدیر علاقه‌ای ندارد درباره حواشی این شرکت روشنگری کند.
صنعت پتروشیمی | میز نفت
صنعت پتروشیمی | میز نفت
به گزارش میز نفت، پتروشیمی پردیس از شرکت های پر حاشیه صنعت پتروشیمی است که هر چند ماه یکبار، گوشه ای از این حواشی در رسانه ها درز پیدا می کند.

دی ماه 1402 بود که میزنفت در گزارشی اختصاصی به موضوع ارزان فروشی مشکوک توسط پتروشیمی پردیس پرداخت و نوشت:«نگاهی به درآمدهای پتروشیمی پردیس نشان می‌دهد این شرکت در یک اقدام عجیب، یکی از محصولات خود را با قیمتی نازل به فروش رسانده که همین موضوع، اعتراض شدید سهامداران این شرکت را در پی داشته است. اعتراض به ارزان فروشی به مبلغ 1200 میلیارد تومان!»



مسئولان این شرکت طبق همیشه از پاسخ دادن به انتقادات سهامداران بی تفاوت بودند و برای ترمیم چهره این شرکت، سعی کردند با خبرسازی نکات قوتی را برای خود دست و پا کنند.

این شرکت در جدیدترین اقدام خود، نوشته است این شرکت صدرنشین بورس تهران در صنعت پتروشیمی بوده است البته فقط در اسنفد 1402.



 
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 37498
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *