۰
ماجرای خبری که چند ساعت بعد حذف شد

گرای وزارت نفت به اسرائیل!

میز نفت - انتشار جزئیات یک جلسه محرمانه نفتی آن هم یک روز پیش از تهاجم نظامی ایران به اسرائیل، شائبه های مختلفی را بر داشته است.
حذف خبر از شانا | میز نفت
حذف خبر از شانا | میز نفت
به گزارش میز نفت، یک روز پیش از دفاع مشروع ایران از خود و هدف قرار دادن خاک فلسطین اشغالی، مدیران شرکت نفت و گاز پارس به یک جلسه اضطراری دعوت شدند. در این جلسه، موضوع حفاظت از سکوهای گازی و پالایشگاه ها مورد بحث قرار گرفت.

در نگاه نخست، این جلسه مهم و ضروری بود چراکه یکی از اهدافی که ممکن است توسط رژیم صهیونیستی مورد اصبات موشک و بمب قرار بگیرد، زیرساخت های تولید گاز کشور است.

در این جلسه، راهکارهای جلوگیری از هدف قرار داده شدن سکوهای گازی مورد بحث قرار گرفت و تبعات هرگونه حمله به این تاسیسات ارزیابی شد.
 

حذف خبر از شانا
 

اما نکته عجیب در این باره،انتشار تشکیل این جلسه محرمانه در سایت روابط عمومی وزارت نفت (شانا) بود که مخاطبان را شگفت زده کرد!



در شرایطی که کشور در شرایط ورود به یک جنگ قرار دارد، انتشار چنین خبری به منزله دادن گرای واضح به تل آویو است که مبادا حمله به سکوهای گازی را فراموش کنید!



این خبر البته پس از چند ساعت از روی خروجی سایت روابط عمومی وزارت نفت حذف شد اما همچنان این سوال بی پاسخ مانده گه کدام عقل سلیمی، این خبر را منتشر کرده و هدف از انتشار آن چه بود؟

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 37532
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *